R.I.P Bruce.


Just nu hatar jag mamma och Jerry. Jag hatar dem så mycket att jag skulle kunna skjuta dem i huvudet. För det är just det de ska göra med denna urgulliga kattungen, Bruce + hans moder. VARFÖR? Mamman var sjuk, det kan jag förstå, men inte lilla Bruce. Han är så oskyldig, söt, gullig, mysig. Vad har han gjort för att förtjäna en hemsk död? Om han nu så måste försvinna kan han väl få en spruta? Han förtjänar faktiskt en bra död, om han så måste dö.

R.I.P Bruce ♥ Du var min fina sockertopp. Du fick mig att le när jag hade svårt att sova. Du gav mig lugn. Jag älskar dig! Vila i frid, vi ses någon dag.

Tårarna rinner, han förtjänar inte det här. Jag behöver honom. Det är "bara" en katt, men han har hjälpt mig mycket under den tid han har levt. Jag kommer sakna dig, jag kommer sakna dig om nätterna.
Kärlek till dig.

:(

UPDATE:
nu kom de hem, och Bruce lever. Vi gav bort honom. Vet tusan inte om jag tror på det, kan vara något mamma bara säger för att göra mig "gladare". Om det är sant - jag hoppas du får det bra! But I still miss you. Om det inte är sant - vila i frid! I vilket fall som helst ses vi i himlen, nångång. ♥

Xoxo.

Kommentarer
Postat av: Frida

aw, stackare. :<

2009-08-10 @ 22:20:27
URL: http://heyfrida.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag vet, så sjukt goda :D mums!

2009-08-10 @ 22:24:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det ska jag lätt göra ;) lite svårt när det var så fullt bara :P

2009-08-10 @ 22:28:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Klart man måste tacka! Älskar komplimager hehe!



Ja men precis, så var jag också förut, att jag slösade pengar på godis och att äta ute och sådär men ja, allt går att ändra på hehe.



Hoppas du får en frotsatt trevlig måndag (tisdag, klockan är över 12 hehe)

2009-08-11 @ 00:03:30
URL: http://vanesso.blogg.se/
Postat av: Kalle

Jag är riktigt jävla ledsen för vad som har hänt! Jag ville så gärna träffa dom små:(

2009-08-13 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0