Ingen slappdag.

Tjenare!

Idag är det verkligen ingen slappdag, ställde klockan på 08:59 (ja, jag gillar "udda" tider) för att vid 10 skulle jag iväg och hämta ut en vaccination på Apoteket och därefter traskade jag vidare till Vårdcentralen för att få min spruta mot Hepatit A samt B. Jag ska ju ut och resa nu i höst!

Nu är jag hemma en stund, ska se till att äta lite mat (fiskbullar - mums) och sedan ta mig till kommunhuset för ett möte med en projektgrupp som jag ska ut och resa med om en månad. Då ska jag få veta mer vad det verkligen är vi ska göra. Jag avslöjar någon gång i helgen.

Vad gör ni denna fredag?

Xoxo.

Kommentarer
Postat av: michelle

Åh, spännande ;)

2009-08-14 @ 15:05:28
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0